Happy me

Här var det länge sedan man skrev. Men jag lever, bara så ni vet. Och fint mår jag också! Jobbet flyter på som det ska, har till och med fått förlängt vilket jag är glad över! Annars hade jag varit arbetslös på torsdag. Lägenheten får jag också ha kvar i ett halvår till. Mitt hår klippte jag igår och jag är grymt nöjd. Jag har dessutom träffat någon som gör mig väldig glad i hjärtat, vilket får allting att verka ännu bättre. Ja, jag är väldigt lycklig just nu. Vilket känns sjukt läskigt att skriva, för det känns som att allt kommer att gå åt skogen när man skriver sådant, haha. Men med det flytet jag har haft nu den senaste tiden så BÖR det inte göra det. That's it.

Ja, jag ville bara lämna ett litet livstecken. Och här är ett bildbevis som visar att jag lever.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt med uppdatering! Kollar ofta här ;) Härligt att du mår bra min kära kusiiiin!

2012-02-10 @ 17:37:09
URL: http://varldenruntsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0